PROGRAMA 2019
#BarcelonaFutura Participa en la creación de la BarcelonaFutura
Carrils bici: en xarxa, intuitius i segurs
- Amplades mínimes com a Gran Via
- Encreuaments nous sense aparcaments de vehicles a motor (Manso/Urgell hi ha de motos ara dificultant el gir de mar a Llobregat)
Entre d'altres.
També s'ha seguit apostant per carrils bici incòmodes, antiintuitius i poc segurs com són els carrils centrals que només són pràctics en rutes en les que s'hagi de fer tot el carrer/avinguda de dalt abaix. A més són carrils que queden sense ombra a l'estiu (just amb els usuaris de la vía que més esforç han de fer) i a fosques de nit (a la zona on més complicat és de il·luminar).
D'altre banda la idea de xarxa ha quedat, de nou, en segon plà, amb nous carrils mal connectats a l'espera de canvis i amb zones que són un forat de la mobilitat activa (per exemple, qualsevol ruta al voltant del districte de Ciutat Vella).
Se está evaluando esta propuesta
Gracias por tus comentarios en breves recibirás una respuesta sobre tu aportación.
Lista de adhesiones
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
Detalles del comentario
Estás viendo un solo comentario
Ver todos los comentarios
Conversación con carmelaespinola
Pienso que ya es hora de priorizar la movilizar alternativa. Los carriles bici van a tope de gente en toda clase de vehículos, incluso corriendo. Porque los vehículos a motor disfrutan de 20 o 30 carriles por 1 de bici? No es logico
De hecho no he comentado uno de los puntos más importantes, la anchura. Si se quita un carril de circulación (véase Gran Via) que se de entero a las bicis, que de golpe los carriles de calles con carril bici crecen en anchura (y eso facilita circular a más velocidad=más peligro)
Cargando los comentarios ...