PROGRAMA 2019
#BarcelonaFutura Participa en la creació de la BarcelonaFutura
Carrils bici: en xarxa, intuitius i segurs
- Amplades mínimes com a Gran Via
- Encreuaments nous sense aparcaments de vehicles a motor (Manso/Urgell hi ha de motos ara dificultant el gir de mar a Llobregat)
Entre d'altres.
També s'ha seguit apostant per carrils bici incòmodes, antiintuitius i poc segurs com són els carrils centrals que només són pràctics en rutes en les que s'hagi de fer tot el carrer/avinguda de dalt abaix. A més són carrils que queden sense ombra a l'estiu (just amb els usuaris de la vía que més esforç han de fer) i a fosques de nit (a la zona on més complicat és de il·luminar).
D'altre banda la idea de xarxa ha quedat, de nou, en segon plà, amb nous carrils mal connectats a l'espera de canvis i amb zones que són un forat de la mobilitat activa (per exemple, qualsevol ruta al voltant del districte de Ciutat Vella).
S'està avaluant aquesta proposta
Gràcies pels teus comentaris en breus rebràs una resposta a la teva aportació.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb carmelaespinola
Pienso que ya es hora de priorizar la movilizar alternativa. Los carriles bici van a tope de gente en toda clase de vehículos, incluso corriendo. Porque los vehículos a motor disfrutan de 20 o 30 carriles por 1 de bici? No es logico
De hecho no he comentado uno de los puntos más importantes, la anchura. Si se quita un carril de circulación (véase Gran Via) que se de entero a las bicis, que de golpe los carriles de calles con carril bici crecen en anchura (y eso facilita circular a más velocidad=más peligro)
Carregant els comentaris ...