PROGRAMA 2019
#BarcelonaFutura Participa en la creació de la BarcelonaFutura
Revisió de la xarxa de bus ortogonal
S'està avaluant aquesta proposta
Gràcies pels teus comentaris, en breus rebràs una resposta a la teva aportació.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
El comentari de l'Àlex aporta una visió global molt interessant, però jo pretenia posar el focus en zones com ara El Guinardó (per sobre de Mare de Déu de Montserrat) que tenen una dependència absoluta del servei d'autobusos i que, amb la implantació del nou pla, han perdut qualitat i eficiència en les seves possibilitats de mobilitat. L'Alt Guinardó és un barri amb unes característiques particulars: carrers amb pendents considerables, estacions de metro llunyanes (més de 10minuts caminant i per carrers costeruts), molta població envellida, teixit comercial en regressió. La pèrdua de línies de bus ha llimitat la qualitat de vida i el dret a la mobilitat d'una part important dels veïns. Exemples: el trasllat de pas de l'H6 a la ronda del Guinardó suposa la pèrdua real d'una línia que era molt utilitzada. Refondre 55 i 39 és un desgavell, doble demanda d'usuaris i un 25% d'oferta de servei, temps d'espera intolerables. Els veïns apostem per la recuperació, si més no, del 39 i del 55
Carregant els comentaris ...